Dlhoočakávaná recenzia Avengers: Infinity War!

12. 05. 2018

18 filmov v priebehu 10 rokov. Presne také neuveriteľné číslo nám prinieslo štúdio Marvel. 18 filmov, v ktorých sme mali možnosť preskúmať rôzne časti vesmíru, zažiť množstvo odlišných príbehov a vidieť pád niekoľkých zloduchov, či hrdinov. Marvel sa ale tentokrát rozhodol priniesť na plátna ten najviac očakávaný trhák, považovaný za najlepšiu voľbu produkcie tohto štúdia. Niekto by si možno pomyslel, že je to koniec Marvelu, akýsi vrchol celej tvorby, ale…pravdou je pravý opak, milý Avenger. Všetko sa ešte len začína!

Najambicióznejší crossover

Tak takýto prívlastok si niesol najnovší film Avengers až do minulého roka. V prvom momente išlo o priam nereálnu myšlienku spojiť toľkých hrdinov v jedno. Konkrétne išlo o spojenie Guardians of the Galaxy, pôvodných Avengers, Doctor Strange, Black Panther a mnohých ďalších. Veľa ľudí tomu dokonca neverilo a z tejto myšlienky kolovali na internete virálne vtípky, ale myslíme, že sa dosmiali 🙂

Po úspešných filmoch ako Čierny Panter, Thor Ragnarok, či po pokračovaní Strážcov galaxie, mal Marvel najlepšie predpoklady na úspech Avengerov v takejto zostave. Tvorcovia zobrali z každého filmu to najlepšie a spojili v jedno. Zafungovalo to teda priam dokonale. Drzý humor Star Lorda kombinovaný so Spidermanovou adolescenciou alebo Iron Manova serióznosť za každých okolností bola nenezaplatenie.

Avengers Infinity War - Thanos Poster

Nekončiaca akcia

Nikdy sme sa pri sledovaní akčného filmu necítili tak vtiahnutí do deja. Tomu vďačíme špeciálnym efektom, ktoré boli pri rôznych bojových scénach použité. Bolo by hriechom ich nespomenúť a nevyzdvihnúť ich kvalitu. To, čo nás však skoro donútilo vstať z kresla a povzbudzovať zápasiacich hrdinov, bola rozhodne kvalita scénarov a kamerových záberov! Produkčný tím odviedol naozaj slušnú prácu a my sme sa vďaka tomu v kine nenudili. Bojové scény boli vo filme skoro stále, avšak tá najlepšia sa odohrala na záver filmu – útok na Wakandu. V pozadí odzneli známe soundtracky z jednotlivých filmov, Thor dostal do rúk novú zbraň, Hulk zmenil svoju bojovú formu a všetky tieto detaily spravili z tejto scény hádam tú najlepšiu z celého filmu.

Samé zvraty

Ak čítate tento článok, zrejme ste si film už stihli pozrieť. Pravdepodobne teda s nami budete súhlasiť, keď povieme, že tvorcovia asi pozerali príliš veľa Game of Thrones. Čo to majú s tým zabíjaním všetkých hrdinov, ktorých si obľúbime?!? Od úplne prvej scény, v ktorej zomiera Loki až do konca filmu, naše od detstva obľúbené postavy len tak miznú. Tento film nás skutočne dostal niekoľkokrát do šoku.

Dobre dobre, vznikla z toho nakoniec kvalitná dejová línia, ale ak si pamätáte na náš minulý článok o Avengeroch, avizovali sme smrť len JEDNEJ z hlavných postáv…NIE VŠETKÝCH!

Avengers Infinity War - Heroes Unite Canvas Print

Po niekoľkých šálkach čaju a iných drinkoch, po dlheeej diskusii a rozoberaní najpodrobnejších detailov filmu, sme nakoniec prišli k jednoznačnému záveru: noví Avengers boli skvelí. Myšlienka zjednotenia niekoľkých naoko nesúvisiacich filmov v jeden, so zámerom poraziť skutočné zlo spoločnými silami, poukázanie na to, že v jednote sa naozaj skrýva sila, to je niečo špeciálne, čo na týchto filmoch tak milujeme. Táto novinka nám poodhalila naozaj veľa nepoznaného z vesmíru menom Marvel a napriek tomu, že niektorí z nás nepoznali príbeh každého hrdinu, v deji sa rýchlo zorientovali. Nikdy predtým sa rok čakania nezdal tak dlhý ako teraz. V tejto chvíli hádam nezostáva nič iné, len ísť do kina a film si pozrieť ešte aaaaaspoň jedenkrát 🙂

Všetko z inifinity war

&

nahliadnite do vesmíru marvel