Filmová recenzia: Ant-Man a Wasp

30. 07. 2018

Marvel tento rok prináša ďalší film, pri ktorom sa rozhodne nudiť nebudete. Vzhľadom k tomu ako nás rozcítili Avengers: Infinity War, bolo čakanie na Ant-Mana v znamení otázky, či sa v štúdiu Marvel naozaj rozhodli, že nám tento rok rozdrtia srdce na kusy, alebo nie. Už sme príbeh tohto malého veľkého hrdinu a jeho okrídlenej kamošky videli, a preto s vami jednoducho musíme zdieľať naše pocity a finálny verdikt. Poďme na to!

Plagát a merchandise pre vás pripravujeme 🙂

Dej sa točí okolo Ant-Mana, ktorý si odsedáva posledné dni domáceho väzenia, ktoré následovalo po udalostiach vo filme Captaiun America: Civil War. Má dovolené krátke návštevy od jeho pôvabnej dcéry.  Už len pri pomyslení na to, že by sa zbavil svojho členkového náramku, vďaka čomu by mohol výjsť z domu a byť konečne dobrým otcom, sa mu zrýchli tep. Vznešené to ciele! Ale život mu dá do cesty za týmto snom zopár prekážok. Objavuje sa pred ním výzva k dobrodružstvu v podobe Hanka a Hope Pymovcov, ktorí sa snažia vypátrať Janet, Hankovu manželku a matku Hope, ktorá sa stratila v kvantovej ríši. Prirodzene verí, že Scott je jediný, ktorý disponuje schopnosťami nevyhnutnými k jej nájdeniu.

Príbeh sa nesie v odľahčenom duchu, je zábavný a príjemný, a to aj napriek  neoriginálnemu zloduchovi.  Zápletka nie je zaťažená temnotou alebo smutným príbehom na pozadí, čo z tohto filmu robí celkom pohodový kúsok s jediným zámerom, a to pobaviť. Úprimne nám vyhovovalo, že tento film prišiel hneď po Infinity War, ktorý sa temným dejom so znepokojujúcim záverom vyznačuje a po jeho zhliadnutí v nás zostala nejedna negatívna emócia. Je teda dosť možné, že Ant-Man a Wasp prišiel ako mierny „odľahčovák“ pre fanúšikov. Každopádne, dej nebol príliš bohatý na fascinujúce scény ako bol pri jeho prvej časti z roku 2015. Čo sa mu nedá uprieť je rozhodne skvelé herecké obsadenie, menovite Michael Douglas, Lawrence Fishburne, Michelle Pfeiffer a veľa ďalších, ktorí celý film podržali nad vodou.

Pre všetkých Ant-man fanúšikov a Marvel nadšencov; oficiálne licenované plagáty a merchandise budeme mať v ponuke už za pár dní ! 🙂

Viac od Marvelu