Filmová recenzia: Ja, zloduch 3

13. 07. 2017

Je to konečne tu! Najroztomilejší a najzlatší zo všetkých! Zlé postavičky sú späť na veľkých obrazovkách. A my Vám môžeme povedať len jednu vec, že na túto chvíľku v Posters sme čakali dlho. Od predchádzajúceho filmu sme sa nemohli dočkať, kým sa objaví viac z milostného príbehu Guru a Lucy a čo sa stane s nimi po tom, ako porazia El Macha. A tak isto samozrejme nemôžme vynechať to ako sme sa tešili že znova uvidíme Mimoňov! Nástúpte do Grumobilu, vezmeme Vás na prehliadku filmu!

Nové výzvy

Na konci predchádzajúceho filmu, Lucy and Gru boli špeciálnymi agentmi v Anti-zlodušskej lige. Samozrejme proti ním zas bude bojovať nový, vtipný a frajerský zloduch. Balthazar Bratt, bývalá hviezda Hollywoodu, ktorá sa stala novou hrozbou pre celé ľudstvo. Toto ale nie je všetko, čomu musia naši hlavní hrdinovia čeliť. Grua kontaktuje jeho dávno zabudnutý brat, Dru ktorý mu oznámi, že ich otec zomrel. Gru sa tak bude musieť zmieriť s novými rodinnými vzťahmi zatiaľ čo sa bude snažiť chytať zločincov.

Cesta za jednorožcom pokračuje

Agnes, jedna z troch dievčat, ktorú si Gru a Lucy adoptovali, je stále  ovnako maličká a roztomilá ako bola v predchádzajúcich filmoch. A  amozrejme stále miluje svojích jednorožcov. Aj keď jej sestri ju ujistujú že jednorožci neexistujú, Agnes je stále odhodlaná jedného nájsť. Margo a Edith, staršie sestry sa snažia vyrovnať že Lucy, ktorá sa ujala do roly matky tejto v atypickej rodine. A to neni rozhodne jednoduché ani pre super drsnú tajnú agentku ktorá bojovala so zloduchmi.

Minion Wave Obraz na plátně; Ceny se liší dle velikostí

Minioni sú späť

Všetci sa asi zhodneme na tom, že tento film by sme mohli tento film pozerať len koli Mimoňom. Sú skrátka jednou z najvtipnejších a najroztomilejších postavičiekktoré boli kedy vytvorené. Filmový producenti si vypočuli naše prosby a do filmu zapojili aj trochu oddeleného dobrodružstvá Mimoňov. Je známe že pokiaľ malý Mimoni slúžia zlu, jedine vtedy dokážu byť štastný. To ale v tomto dieli nová rodina Grua bohužial nespĺňa. Mimoni sa tak rozhodnú vydať na svoje vlastnédobrodružstvo. Dokonca sa nachvíľku stretnú s väzaním…ale už dosť spoilerov!

Mne osobne sa tento film veľmi páčil. Či už hľadáte film, ktorý si pozriete so svojimi deťmi alebo len tak pre relax. Príbeh je zaujímavý, vdaka vtipom a komickým situáciam vám film ubehne naozaj rýchlo. Na konci sa už nemôžete dočkať až uvidíte viac z Gruovho dobrodružstva ale i dobrodružstva Mimoňov. Tie malé žlté stvorenia zvané Mimoni sú tak vtipné, že Vám pomôžu prekonať aj ten najtažšií týždeň. Tento film sa oplatí určite pozrieť!

Dominika

I enjoy making people happy. If you are into traveling, food and are funny you are my type of person. One Direction is my one true love, and I'd like to learn how to play the piano.