Filmová recenzia: Ja, zloduch 3

13. 07. 2017

Je to konečne tu! Najroztomilejší a najzlatší zo všetkých! Zlé postavičky sú späť na veľkých obrazovkách. A my Vám môžeme povedať len jednu vec, že na túto chvíľku v Posters sme čakali dlho. Od predchádzajúceho filmu sme sa nemohli dočkať, kým sa objaví viac z milostného príbehu Guru a Lucy a čo sa stane s nimi po tom, ako porazia El Macha. A tak isto samozrejme nemôžme vynechať to ako sme sa tešili že znova uvidíme Mimoňov! Nástúpte do Grumobilu, vezmeme Vás na prehliadku filmu!

Nové výzvy

Na konci predchádzajúceho filmu, Lucy and Gru boli špeciálnymi agentmi v Anti-zlodušskej lige. Samozrejme proti ním zas bude bojovať nový, vtipný a frajerský zloduch. Balthazar Bratt, bývalá hviezda Hollywoodu, ktorá sa stala novou hrozbou pre celé ľudstvo. Toto ale nie je všetko, čomu musia naši hlavní hrdinovia čeliť. Grua kontaktuje jeho dávno zabudnutý brat, Dru ktorý mu oznámi, že ich otec zomrel. Gru sa tak bude musieť zmieriť s novými rodinnými vzťahmi zatiaľ čo sa bude snažiť chytať zločincov.

Cesta za jednorožcom pokračuje

Agnes, jedna z troch dievčat, ktorú si Gru a Lucy adoptovali, je stále  ovnako maličká a roztomilá ako bola v predchádzajúcich filmoch. A  amozrejme stále miluje svojích jednorožcov. Aj keď jej sestri ju ujistujú že jednorožci neexistujú, Agnes je stále odhodlaná jedného nájsť. Margo a Edith, staršie sestry sa snažia vyrovnať že Lucy, ktorá sa ujala do roly matky tejto v atypickej rodine. A to neni rozhodne jednoduché ani pre super drsnú tajnú agentku ktorá bojovala so zloduchmi.

Minion Wave Obraz na plátně; Ceny se liší dle velikostí

Minioni sú späť

Všetci sa asi zhodneme na tom, že tento film by sme mohli tento film pozerať len koli Mimoňom. Sú skrátka jednou z najvtipnejších a najroztomilejších postavičiekktoré boli kedy vytvorené. Filmový producenti si vypočuli naše prosby a do filmu zapojili aj trochu oddeleného dobrodružstvá Mimoňov. Je známe že pokiaľ malý Mimoni slúžia zlu, jedine vtedy dokážu byť štastný. To ale v tomto dieli nová rodina Grua bohužial nespĺňa. Mimoni sa tak rozhodnú vydať na svoje vlastnédobrodružstvo. Dokonca sa nachvíľku stretnú s väzaním…ale už dosť spoilerov!

Mne osobne sa tento film veľmi páčil. Či už hľadáte film, ktorý si pozriete so svojimi deťmi alebo len tak pre relax. Príbeh je zaujímavý, vdaka vtipom a komickým situáciam vám film ubehne naozaj rýchlo. Na konci sa už nemôžete dočkať až uvidíte viac z Gruovho dobrodružstva ale i dobrodružstva Mimoňov. Tie malé žlté stvorenia zvané Mimoni sú tak vtipné, že Vám pomôžu prekonať aj ten najtažšií týždeň. Tento film sa oplatí určite pozrieť!

Dominika

I enjoy making people happy. If you are into traveling, food and are funny you are my type of person. One Direction is my one true love, and I'd like to learn how to play the piano.

POSTERS.SK je od roku 2004 jednotkou na slovenskom a českom trhu. Ponúka najrozsiahlejší a najkomplexnejší výber tovaru a služieb v oblasti predaja plagátov, posterov, a fotografií. Okrem predajak plagátov a fotografií ponúka Posters.sk aj služby v podobe zákazkového rámovania a tlače personalizovaných fotiek.

Vyberáme pre Vás najkrajšie obrázky, obrazy, fotografie a obrazové reprodukcie z celého sveta.

KÚPTE 3+1 ZADARMO

Objednajte si ktorékoľvek 4 plagáty na našom webe a zaplatťe len za 3!

Táto špeciálna ponuka sa vám zobrazí automaticky vo vašom nákupnom košíku, kde sa cena jedného z vami vybraných plagátov odpočíta z celkovej ceny všetkých štyroch plagátov - najlacnejší plagát bude odpočítaný z celkovej sumy. Špeciálna ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO platí rovnako, keď si kúpite 8 alebo 12 produktov. Dostanete 6+2 alebo 12+4 plagáty zadarmo.

Ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO sa vzťahuje na:

Poznámka: Ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO platí na vyššie uvedené produkty aj keď sú v zľave.

Táto ponuka sa nevzťahuje na:

Fototapety, Odznaky, obaly na karty, plechové cedule, hrnčeky, slnečné okuliare, kalendáre, kľúčenky, jibbitz ozdoby, nálepky, potítka, magnetky, tetovačky, obaly na mobil, hodiny, teplomery, písacie potreby, umelecké obrazy (sklenené, drevené, moderné) a obrazy z vlastných fotiek.

Ak sa vám táto ponuka nezobrazí automaticky v nákupnom košíku, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@posters.sk alebo volajte na tel. číslo: +420 777 33 44 55.

Rámovanie Zákazkové rámovanie v tej najlepšej kvalite
100% garancia spokojnosti Vrátenie peňazí garantujeme 365 dní.