OBJAVTE najvýhodnejšie AKCIE tohto týždňa: PÍSACIE POTREBY zľava 20 % Zobraziť viac ×

Filmová recenzia: Spider- Man

17. 07. 2019

Hovorí sa, že v uliciach Benátok i Prahy je teraz k videniu veľa pavučín. Spider- Man tam totiž išiel na prázdniny a teraz mieri do našich kín!

#PETER PARKER – SUPER -LOSER

Pokiaľ ide o súboj s mimozemskými príšerami či šialenými doktormi, Peter Parker je šampiónom. Lenže keď ide o dievčatá, tak ani lycrová maska nepomôže. Kto by totiž tušil, že tento chalan po nociach lezie po stenách a zachraňuje svet? Po udalostiach Endgame má šestnásťročný Peter superhrdinstva už dosť. Jeho mentor a životný vzor Iron Man je preč a svet sa pýta: Bude Spider -Man ďalší Tony Stark? Lenže Peter má myšlienky na niečo celkom iné. Jeho trieda totiž ide na výlet do Európy!

# BYŤ superhrdina je KRÍŽ

Keď vám volá Nick Fury, mali by ste to zdvihnúť. Zakladateľ Avenger je síce samá hláška, ale ak ho budete ignorovať, scénka z Pulp Fiction (Ezekiel 25: 17 …) vám bude pripadať ako slabý odvar toho, čo sa vám môže stať. Aj napriek tomu Peter jeho telefóny nezdvíha, a tak nemá tušenie, že svet ohrozujú nebezpeční Elementálovia, ktorých je potrebné zastaviť. Dokonca si ani nechce zabaliť svoj oblek. Proste chce byť aspoň raz normálny teenager.

# VŠETKO je v troskách

Peter má dokonalý plán. V lietadle sa posadí k MJ, ktoré tajne miluje. V Benátkach jej kúpi prívesok, ktorý jej dá v Paríži na Eifellovke. Tomu predsa žiadna baba neodolá! Lenže o MJ usiluje tiež triednej borec Brad a tým veci trochu komplikuje. Nie ale toľko ako vodný Elementál, ktorý chce roztrieskať celé Benátky. Hoci proti nemu už bojuje iný superhrdina, Mysterio (pozor dámy, Jake Gyllenhaal!), Peter sa neudrží a pomôže mu. A potom na neho v hoteli čaká Nick Fury a eurotrip je v troskách rovnako ako Benátky …

# MIESTO PARÍŽA PRAHA

Ďalšie elementálské besnenie sa má odohrať v Prahe, kam Nick Fury vyláka celú Petrovu triedu, pretože Peter je tvrdohlavý teenager. Praha to nakoniec ani veľmi neodskáče, ale dejú sa tu zásadné zvraty, ktoré však teraz nechceme vyzradiť. Bez prekvapenia by ste si iste film toľko neužili! Prezradíme len, že sa Peter ešte pozrie do Berlína, Holandska i Londýna.

#NA čo sa môžete tešiť

Okrem veselých hlášok a situácií je vo filme dostatok akcie a super efektov, nechýba však ani emotívne momenty. Predsa len, Iron – Mana sme milovali všetci a vyrovnať sa s jeho stratou nie je jednoduché. Ak ste mali pochybnosti, či film stojí za návštevu kina, nechajte ich v pokoji rozplynúť. Spider-Man: Far from home je jedna z (naj) podarenejšia marveloviek!

Kolekcia Spider-Man

katka

No dejes para mañana lo que puedes hacer hoy!