Filmová recenzia: Spider-man: Návrat domov

02. 08. 2017

Spider-man, spider-man. Urobí všetko, čo pavúk dokáže.

Tešíme sa, že náš priateľský superhrdina je späť v našich kinách! Europosters tím sa práve vrátil z kín a môžeme vám prezradiť, že sme s novým Spider-Manom viac než spokojní! Povedali sme si, že by bolo fajn sa podeliť o naše názory s fanúšikmi tohto fenoménu, a preto vám prinášame našu vlastnú recenziu. Dajte si však pozor na malé spoilery, nechceme vám pokaziť zážitok z filmu.

Nový pavúk na scéne

Marvel začal veľmi dobre s úvodnou skladbou Spider-man theme song. Pvedali by sme, že to bolo to správne privítanie postáv späť na scéne odkedy predali práva Sony. Nový pavúči muž bol dobre ocenený. Tom Holland zahral Petera Parkera na výbornú. Nevinný stredoškolák, ktorý rieši klasické tínedžerské problémy. Film má viacmenej komediálnu atmosféru a Peter, chlapec, ktorý sa snaží zastaviť strašidelných zlých chlapíkov, a zároveň sa snaží, aby nevymeškal ani jednu hodinu v škole.

Dobro

Teta May má zaujímavy vývoj v príbehu od bezbrannej starej dámy po atraktívnu tetu. Páčilo sa nám, že v tomto filme dostala viac priestoru a vačšiu váhu jej postavy v príbehu Peterovho osobného života.  Náš obľúbený dobrák z filmu bol Ned. Bol veľmi vtipný a jeho pomoc pri akčných scénkach bola úžasná a realistická. Ako dobrý parťák to zvládol na jednotku – žiadne superschopnosti, žiadny problém.

Zlo

Poďme si niečo povedať aj o druhej stránke. Boli sme veľmi radi, že sme sa stretli s pár nepriateľmi Spider-man komiksu. Samozrejme máme na mysli Vultura, Shockra a tretieho nepriateľa vám zatiaľ neprezradíme. Vulture mal super dizajn kostýmu. Shocker sa zas ukázal s jeho technológiou v plnej paráde. Škoda len, že Vulture nemal vo filme svoju najlešiu schopnosť – vysávač mladosti a Shocker mal svoju zbraň len na jednej ruke.

Pavúkov príbeh

Filozofia filmu z nášho pohľadu ukazuje na problémy dnešných mladých ľudí. Peter je bystrý tínedžer, ktorý sa chce pridať ku Big Leauge a.k.a Avengers. Vyberá si ako jeho vzor samozrejme Tonyho Starka a je ochotný odísť zo strednej školy, aby dosiahol svoj sen. Teenegeri majú v dnešnej dobe podobný problém. Vidia mnoho úspešných businessmanov, ktorý odišli zo škôl a univerzít, aby presadili svoj business. Táto myšlienka sa v podstate niesla celým filmom.

Za nás bol tento film vynikajúci. Videli sme Kapitána Ameriku a Iron Mana. Boli sme svedkami troch dejstiev, ktoré boli zaujímavé, ale rozhodne vám ich neprezradíme. Odporúčame si tento film pozrieť, no a nezabudnite si počkať ako v každom Marvel filme na scénku po záverečných titulkách. Trpezlivosť je väčšinou dobre odmenená haha.

Dúfame, že sa vám naša recenzia páčila, a ak máte radi Spider-mana určite namierte svoje siete k našej Spider-man kolekcii.

Viac Spider-man merchandise

Peace, love and fun! Spreading peace. Loving art and enthusiasm. Having fun by doing everything as good as I can.

POSTERS.SK je od roku 2004 jednotkou na slovenskom a českom trhu. Ponúka najrozsiahlejší a najkomplexnejší výber tovaru a služieb v oblasti predaja plagátov, posterov, a fotografií. Okrem predajak plagátov a fotografií ponúka Posters.sk aj služby v podobe zákazkového rámovania a tlače personalizovaných fotiek.

Vyberáme pre Vás najkrajšie obrázky, obrazy, fotografie a obrazové reprodukcie z celého sveta.

KÚPTE 3+1 ZADARMO

Objednajte si ktorékoľvek 4 plagáty na našom webe a zaplatťe len za 3!

Táto špeciálna ponuka sa vám zobrazí automaticky vo vašom nákupnom košíku, kde sa cena jedného z vami vybraných plagátov odpočíta z celkovej ceny všetkých štyroch plagátov - najlacnejší plagát bude odpočítaný z celkovej sumy. Špeciálna ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO platí rovnako, keď si kúpite 8 alebo 12 produktov. Dostanete 6+2 alebo 12+4 plagáty zadarmo.

Ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO sa vzťahuje na:

Poznámka: Ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO platí na vyššie uvedené produkty aj keď sú v zľave.

Táto ponuka sa nevzťahuje na:

Fototapety, Odznaky, obaly na karty, plechové cedule, hrnčeky, slnečné okuliare, kalendáre, kľúčenky, jibbitz ozdoby, nálepky, potítka, magnetky, tetovačky, obaly na mobil, hodiny, teplomery, písacie potreby, umelecké obrazy (sklenené, drevené, moderné) a obrazy z vlastných fotiek.

Ak sa vám táto ponuka nezobrazí automaticky v nákupnom košíku, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@posters.sk alebo volajte na tel. číslo: +420 777 33 44 55.