Filmová recenzia: Strážcovia Galaxie Vol.2

01. 06. 2017

Už od vydania prvého filmu Strážcovia Galaxie je celý tím Europosters nervózny z toho, ako bude vyzerať pokračovanie tejto marvelovskej parády. Včera som sa konečne dostala k tomu, aby som na tento film zašla do kina a priatelia, podržte sa, pretože vám ponúkam recenziu jedného z najlepších marvelovských filmov vôbec. Vopred vás upozorňujem, že tento článok obsahuje spoilery!

Plagát Strážcovia Galaxie Vol. 2 – Black & White Teaser; cena 5,99€

Zápletka

Ako nám už prezradil trailer k filmu, tím hrdinov bude zachraňovať Galaxiu pred veľkým nebezpečenstvom. Cestou za záchranou sme svedkami mnohých vesmírnych bitiev, mnohých nepriateľov, a taktiež mini Groota, ktorého hlas je roztomilo nahovorený drsňákom Vinom Dieselom. Scénar je veľmi kreatívny, plný nových vtipov a mnoho scén parodujúcich klišé filmov so superhrdinami.

Postavy

Dieťa, ktoré sa vo mne skrýva bolo z tejto pasáže úplne nadšené. Film postupne predstavoval minulosť každej z postáv. Dozvedeli sme sa viac o Star Lordových prepojeniach, Gamorininých rodinných problémoch, Rocketovych emocionálnych problémoch a Draxovej hrôzostrašnej minulosti. Mimochodom, veľmi sa nám páčilo ako tvorcovia postupovali s  charakterom Draxovej postavy. Bautista bol nesmierne vtipný. A potom že wrestleri nemôžu byť vtipní.

Prostredie

Od malička som bola vždy presvedčená o tom, že vesmír je cool. Film som videla v 3D a musím povedať, že planéty, flóra, fauna a predovšetkým mimozemskí obyvatelia boli úplne dych vyrážajúce. Rovnako ako lasery, ktoré všade preblikujú. Vizuálne efekty by však boli bez novej hudby Awesome Mix Vol. 2 tak nejak neúplné. Tento soundtrack rozhodne nebude chýbať v mojom novom playliste.

Easter Eggs

Ak ste nesledovali príbehy komiksov, tak tieto informácie pre vás nebudú tak zaujímavé. Vo filme sa ale vyskytovalo mnoho Easter eggs (dvojzmysly, ktoré odkazujú na iné filmy alebo knihy). Vo filme sme videli Káčera Howarda, Watchers, Stana Leeho alebo tiež postavy, ktoré budú v novom filme Thor.

My dávame tomuto filmu 9 z 10! Je to skvelý film, ktorý rozhodne stojí za pozretie aj keď nie ste zrovna fanúšikom Marvela. Film obsahuje úžasné vizuálne efekty, skvelé postavy, dobrú zápletku a predovšetkým premyslenú stratégiu, ako zoznámiť nefanúšikov Strážcov s postavami. Takže ak sa chce niekto pozrieť na film spolu so mnou, dajte mi vedieť, ja som rozhodne za!

„Nezáleží na tom, ako ťažký život bude, keď si budeme pamätať, že… My sme Groot!“

NAKUPUJTE NAŠE PRODUKTY GUARDIANS OF THE GALAXY!

Dominika

I enjoy making people happy. If you are into traveling, food and are funny you are my type of person. One Direction is my one true love, and I'd like to learn how to play the piano.

S Posters.sk sme na slovenskom trhu od roku 2004 a postupom času sme se stali jedni z najväčších predajcov plagátov, fototapiet, obrazov, obrazových reprodukcií a merchandise predmetov. Rok čo rok sa rozrastáme a snažíme sa prispôsobiť našu ponuku vaším preferenciám. U nás si môžete nechať vytlačiť vlastný plagát, zarámovať fotografie alebo sa na našom blogu obohatiť o veľa informácií zo sveta filmov, seriálov a inšpirovať sa v oblasti bytového dizajnu.