Nová Marvelovka je tu! Recenzia Čierny Panter

29. 03. 2018

Občas sa filmu podarí zmeniť pohľad na celú kinematografickú scénu. Niekedy sa film stane pohromou a hanbou celého umeleckého priemyslu a občas naopak vyvolá tie najpozitívnejšie reakcie. Asi ste už všetci počuli o filmu Čierny Panter. Bola to jedna z najviac očakávaných premiér posledných týždňov. Nechceme predbiehať, ale už teraz môžeme povedať, že negatívnej kritiky sa v tomto článku nedočkáte!

Príbeh

Hlavným hrdinom je, takisto ako už v minulých filmoch z produkcie Marvel, T’Challa, ktorý sa vracia späť domov po udalostiach známych z filmu Kapitán Amerika – Občianska vojna. Čierny Panter je pripravený na návrat do svojej rodnej zeme. Avšak jeho vlastní ľudia sa ho pokúsia z trónu zosadiť. V dvojroli Čierneho Pantera a kráľa Wakandy tak vracia údery a čelí všemožným nástraham v prostredí africkej kultúry. Na príbehu sa nám veľmi páčila jeho dynamickosť a nevšednosť.

Postavy

Ak sa niečo podarilo, tak je to rozhodne herecké obsadenie! Chadwick Boseman sa opäť ujal role T’Challa a je vidieť, že táto rola mu naozaj sedí. Ešte lepšie si potom viedol Michael B. Jordan, podľa nás ten najlepší zloduch v histórii Marvel filmov. Klobúk dole pred Erikom Killmongerom. Rozdieľnosť medzi dobrom a zlom je v tomto filme naozaj markantná.

Vizuálne efekty

Ak už sa rozhodnete pre 2D alebo 3D premietanie, môžete sa tešiť na super prepracované vizuálne efekty. Africká krajina sa vám zrodí pred očami a budete mať pocit, že je skutočne na dosah ruky. Kombinácia prírody a futuristickej technológie krásne podtrháva rozdielnosť a rozpoltenosť u hlavných hrdinov. Bojové scény sú tiež veľmi realistické a autentické.

Ďalším milým, už čiastočne zmieneným prekvapením, bolo zapojenie africkej kultúry. Z politických dôvodov muselo byť v jeden moment meno filmu pozmenené z Čierny Panter na Čierny leopard. Film zapája nielen africké dedičstvo, ale aj povinnosti, ktoré s menom Čierny Panter prichádzajú. Celkové prepojenie hodnotíme veľmi kladne. Nebudeme prekvapení, ak sa tento film zapíše do histórie Marvel, ako jeden z najúspešnějších.

VIAC PRODUKTOV ČIERNY PANTER

S Posters.sk sme na slovenskom trhu od roku 2004 a postupom času sme se stali jedni z najväčších predajcov plagátov, fototapiet, obrazov, obrazových reprodukcií a merchandise predmetov. Rok čo rok rastieme a snažíme sa prispôsobiť našu ponuku vaším preferenciám. U nás si môžete nechať vytlačiť vlastný plagát, zarámovať fotografie alebo sa na našom blogu obohatiť o veľa informácií zo sveta filmov, seriálov a inšpirovať sa v oblasti bytového dizajnu.