Recenzia: Fantastické zvery a ich výskyt

29. 11. 2016

Konečne sme sa dočkali! Ubehlo presne päť rokov od uvedenia poslednej časti Harryho Pottera, v ktorej sa našim trom obľúbeným čarodejníkom podarilo premôcť toho, ktorého meno sa nesmie vyslovovať… J. K. Rowling nás vzala späť do sveta čarov a kúziel, no tentokrát sa nevraciame do Rockfortu. Vydáme sa do 20. rokov minulého storočia, a to na druhú stranu Atlantiku. Kúzelník Newt Scamander prichádza do New Yorku so záhadným kufríkom, v ktorom skrýva zbierku  vzácnych magických tvorov z celého sveta.

Plagát: Fantastické zvery a ich výskyt - New York Streets, cena 5,99 €
Plagát: Fantastické zvery a ich výskyt – New York Streets, cena 5,99 €

Nový príbeh, nové postavy!

J. K. Rowling nás v porovnaní s príbehmi o Harrym Potterovi vrátila späť o 80 rokov. Je teda jasné, že s takýmto posunom prichádzajú aj úplne noví hrdinovia. Newt Scamander je mladý ,,magický“ zoológ, ktorý cestuje po celom svete, aby zbieral magické tvory. Jeden je ohromujúcejší než druhý! Všetky si berie so sebou do kufríka, z ktorého sa tak stáva úplná zoologická záhrada. Jeho dobrodružstvom ho sprevádza neobratná, ale statočná Porpentina Goldstein, jej sestra Queenie Goldstein a zábavný Jacob Kowalski. Do deja vstupuje aj ďalšia postava, na ktorú si určite spomeniete… Albus Dumbledore!

Objavte nový čarodejnícky svet

Medzi novo vybudovanými new-yorskými mrakodrapmi objavíte úplne nový svet plný mágie. Narazíte napríklad na budovu  MACUSA (The Magical Congress of the United States of America) alebo na americkú verziu Ministerstva mágie. Zabudnite na Muklov, smrteľníkov bez nadprirodzených schopností (teda bohužiaľ, na väčšinu z nás). V Amerike pre nich majú úplne nové pomenovanie – Nomágovia. Vítajte v čarodejníckom New Yorku!

Plagát: Fantastické zvery a ich výskyt - One Street 2, cena 5,99 €
Plagát: Fantastické zvery a ich výskyt – One Street 2, cena 5,99 €

Fanúšikovia Harryho Pottera jasajú

My sme si film zamilovali. Referencie k originálnej knihe od J. K. Rowling sú všade, kniha aj film sú zaplnené kúzlami od začiatku az do konca a je to skutočne pútavé sledovanie. Ak stále nie ste presvedčení, tak to jednoducho risknite, zájdite do kina a určite neoľutujete! Film je plný prekvapivých okamžikov a nudiť sa rozhodne nebudete.

J. K. Rowling už taktiež zverejnila, že budú uvedené ďalšie štyri filmy, ktoré nás vrátia znovu naspäť do fantastického príbehu. Musíme si ale ešte nejaký ten čas počkať… Tak relaxujte, vychutnajte si šálku kávy a urobte si filmový maratón s Harry Potterom. My si čakanie skrátime výzdobou izby, kde už nám teraz visí záme čarodejnícke trio (Harry, Hermiona a Ron) a ostáva už len zavesiť na stenu nových hrdinov.

ZASPOMÍNAJTE NA NEZABUDNUTEĽNÚ SÉRIU HARRYHO POTTERA

a porovnajte s ňou nový čarodejnícky svet

FANTASTICKÝCH ZVERÍ

S Posters.sk sme na slovenskom trhu od roku 2004 a postupom času sme se stali jedni z najväčších predajcov plagátov, fototapiet, obrazov, obrazových reprodukcií a merchandise predmetov. Rok čo rok sa rozrastáme a snažíme sa prispôsobiť našu ponuku vaším preferenciám. U nás si môžete nechať vytlačiť vlastný plagát, zarámovať fotografie alebo sa na našom blogu obohatiť o veľa informácií zo sveta filmov, seriálov a inšpirovať sa v oblasti bytového dizajnu.