Recenzia Star Wars: Poslední Jediovia

09. 01. 2018

Drahý Disney, zbožňujeme ťa! Toľko rokov si nás, Star Wars fanúšikov, nechal čakať! Bez nového filmu, bez nových príbehov…no nakoniec sme pár filmov dostali a pred Vianocami prišiel predčasný darček– nový diel Star Wars VIII: The Last Jedi. My pre vás máme recenziu!

*Stará * Nová* generácia

V predchádzajúcom filme Star Wars VII: Sila sa probúdza sa objavil náznak konfliktu medzi našimi už známymi hrdinmi a novými výraznými postavami. V tomto dieli sa konflikt ešte viac prehlbuje. Postavy Rey, Finn a Poe sú silnejšie a stávajú sa novými symbolmi Odporu. Našich starých dobrých hrdinov vidíme vždy radi, ale spoznať ďalšie zaujímavé postavy nebol vôbec zlý nápad!

*Smiech *Výkrik* Slzy*

Film nás dostáva na horskú dráhu plnú emócií. Po poslednej epizóde a smrti Han Sola sme všetci mali pocit, že sme stratili niekoho veľmi blízkeho, niekoho, koho sme dobre poznali. Naše zlomené srdce se nestihlo ani vyliečiť a prichádzajú ďalšie rany. Netreba sa však ničoho báť, prichádzajú také nové tváre, na ktoré si pomaly zvykáme, a tak je naše prekonávanie straty Han Sola o niečo jednoduchšie. Vo filme je ale aj veľa vtipných situácií,  nehovoriac o nových skvelých príšerkách takzvaných Porgs, ktoré nasledujú Chewbaccu. Takže Disney, odpúšťame ti, že si nám vzal niektoré postavy, aj tak sme nadšení!

*Star Wars* Film

Svetelné meče, zbrane a nepriatelia, o to všetko nás v novom Star Wars réžia rozhodne nepripravila a nadväzuje na predchádzajúce filmy. Jednu vec tomuto umeleckému počinu však musíme vytknúť a to, že necháva veľa nezodpovedaných otázok. Kto je Snoke? Ako sa mohlo stať, že sa Prvý Rád opäť objavil len tak a nikto si to nevšimol? Kto je Rey? A to či nám ďalší diel prinesie odpovede na všetky tieto otázky, na to si budeme musieť počkať ešte dva roky.

Film sme si ale rozhodne užili. Vďaka niektorým momentom a špeciálnym efektom sci-fi určite osloví aj ďalších návštevníkov, ktorým sa doposiaľ Star Wars sága nedostala pod kožu. Odvážime sa tvrdiť, že z filmovej trilógie je tento diel najlepší.

PRODUKTY STAR WARS

S Posters.sk sme na slovenskom trhu od roku 2004 a postupom času sme se stali jedni z najväčších predajcov plagátov, fototapiet, obrazov, obrazových reprodukcií a merchandise predmetov. Rok čo rok rastieme a snažíme sa prispôsobiť našu ponuku vaším preferenciám. U nás si môžete nechať vytlačiť vlastný plagát, zarámovať fotografie alebo sa na našom blogu obohatiť o veľa informácií zo sveta filmov, seriálov a inšpirovať sa v oblasti bytového dizajnu.