Recenzia: Udeľovanie cien Akadémie – Oscarov 2017

08. 02. 2017

Nominácie na Oscarov sú už odhalené, teraz môžeme začať polemizovať o tom, kto to naozaj vyhrá. Ceremoniál udeľovania cien sa bude odohrávať 26. februára, kedy budú nominované filmy súťažiť o najslávnejšiu sošku filmového priemyslu. Film La La Land je momentálne v centre pozornosti s obdivuhodnými 14 nomináciami. Akadémia neudeľuje ceny len najlepším filmom, hercom a herečkám, ale hodnotí aj menej známe kategórie. Medzi ne sa radí napríklad hudba – pieseň, kostýmy, zvuk a ďalšie kategórie, ktoré sú súčasťou filmu rovnako ako herci či režiséri. Práve dnes by sme vám chceli predstaviť filmy, ktorým my v Posters fandíme, a taktiež vám predstaviť zoznam filmov, ktoré si rozhodne musíte pozrieť.

Niektoré z našich Oscarových plagátov; každý za 5,99 €

Cena Akadémie za vizuálne efekty

Kategóriu vizuálnych efektov je možné považovať za jednu z najznámejších kategórií celého ceremoniálu. Kto by si neobľúbil film, kde vizuálne efekty vyzerajú naozaj reálne? Medzi nomináciami sa objavil očakávaný film, ktorý vyšiel na jeseň Rogue One: Star Wars Story (rovnako ako každý Star Wars film v minulosti). Ak ste tento film videli, musíte s nami súhlasiť, že vizuálne efekty v tomto filme boli naozaj neobyčajné. Konkurenti sú na tom ale veľmi podobne! Doctor Strange a Kniha Džungle si taktiež odniesli nomináciu. U nás v kancelárii sa ale vôbec nevieme dohodnúť, ktorý z filmov by si mal sošku Oscara odniesť domov. Čo si myslíte vy? Kto by mal vyhrať?

Doctor Strange – Hand and The Jungle Book – Bagheera & Mowgli Teaser Posters; každý za 5,99 €

PRESKÚMAJTE VŠETKY PRODUKTY DOCTOR STRANGE

Cena Akadémie za hudbu – pieseň

Poďme si pripomenúť ako veľmi je dôležitý dobrý soundtrack k filmu. Všetci si pamätáme pieseň My Heart Will Go z Titanicu či Skyfall od Adele z posledného Jamesa Bonda. Aj keď to vyzerá tak, že sošku si domov odnesie La La Land, my v Posters milujeme pesničky z animovaných filmov, pretože sú hravé a my ešte nechceme vyrásť! Pre nás tento rok definitívne vyhráva pesnička z filmu Trollovia – Can’t stop the feeling a pesnička How Far I’ll Go z filmu Vaiana: Legenda o oceáne.

Vaiana – Magical Sea and Trolls – Poppy Posters; každý za 5,99 €

ODCESTUJTE S NAŠIMI PRODUKTAMI Z FILMU O VAIANE

Cena Akadémie za kostýmy/ makeup

Obe tieto kategórie sú rovnako dôležité ako napríklad kategória vizuálnych efektov. Pre nás, ako fanúšikov Harryho Pottera, je samozrejme favoritom film Fantastické zvery a ich výskyt. Zvolené kostými z 20. rokov sú perfektné! Dlho sme nemuseli rozmýšľať ani nad nomináciou na najlepší makeup! Tým sú samozrejme záporní hrdinovia z filmu Suicide Squad a intergalaktický styling z filmu Star Trek: Do neznáma.

Fantastic Beasts And Where To Find Them – Group Stand and Suicide Squad – Harley Quinn Good Night Poster; každý za 5,99 €

KÚPTE SI MAGICKÉ PLAGÁTY FANTASTICKÝCH ZVERÍ

A bez ohľadu na to kto vyhrá…

PREZRITE SI VŠETKY PRODUKTY OSCAR 2017

Tags: Movies, Oscars

Aneta

I love inspiring others with simple, creative ideas on how to decorate and organize your home. What's the best part? You don't need a big budget!

POSTERS.SK je od roku 2004 jednotkou na slovenskom a českom trhu. Ponúka najrozsiahlejší a najkomplexnejší výber tovaru a služieb v oblasti predaja plagátov, posterov, a fotografií. Okrem predajak plagátov a fotografií ponúka Posters.sk aj služby v podobe zákazkového rámovania a tlače personalizovaných fotiek.

Vyberáme pre Vás najkrajšie obrázky, obrazy, fotografie a obrazové reprodukcie z celého sveta.

KÚPTE 3+1 ZADARMO

Objednajte si ktorékoľvek 4 plagáty na našom webe a zaplatťe len za 3!

Táto špeciálna ponuka sa vám zobrazí automaticky vo vašom nákupnom košíku, kde sa cena jedného z vami vybraných plagátov odpočíta z celkovej ceny všetkých štyroch plagátov - najlacnejší plagát bude odpočítaný z celkovej sumy. Špeciálna ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO platí rovnako, keď si kúpite 8 alebo 12 produktov. Dostanete 6+2 alebo 12+4 plagáty zadarmo.

Ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO sa vzťahuje na:

Poznámka: Ponuka KÚPTE 3+1 ZADARMO platí na vyššie uvedené produkty aj keď sú v zľave.

Táto ponuka sa nevzťahuje na:

Fototapety, Odznaky, obaly na karty, plechové cedule, hrnčeky, slnečné okuliare, kalendáre, kľúčenky, jibbitz ozdoby, nálepky, potítka, magnetky, tetovačky, obaly na mobil, hodiny, teplomery, písacie potreby, umelecké obrazy (sklenené, drevené, moderné) a obrazy z vlastných fotiek.

Ak sa vám táto ponuka nezobrazí automaticky v nákupnom košíku, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@posters.sk alebo volajte na tel. číslo: +420 777 33 44 55.

Rámovanie Zákazkové rámovanie v tej najlepšej kvalite
100% garancia spokojnosti Vrátenie peňazí garantujeme 365 dní.