Recenzia videohry: Halo Wars 2

05. 04. 2017

Recenzie videohier sú na našom blogu novinkou a práve čítate úplne prvý príspevok! Ako číslo jedna sme si vybrali videohru Halo Wars 2, ktorá prináša veľmi intenzívny príbeh pozostalých z vesmíru Halo v stratégii reálneho času RTS. Je však smutné, že najikonickejšia postava v histórii, Master Chief, sa v hre neobjaví.

Veríme, že sa vám náš pohľad na hru bude páčiť, ale buďte opatrní, pretože v článku sa nachádza zopár spoilerov!

Halo Wars 2 – Key Art Poster; Cena 5,99€

Dej

V rámci hry je hráč spolu so svojim tímom na palube lode UNSC zvanej Spirit Of Fire a na čele tímu stojí kapitán James Cutter, ktorý je postavený pred obrovskú hrozbu. Dej nadväzuje priamo na situáciu v hre Halo 5, kde mal Master Chief … isté nedorozumenie s Cortanou. Čo sa týka nepriateľskej strany, tú reprezentuje vojenská frakcia Covenant, takzvaní Vyhnanci (Banished), ktorých vedie Brut Atriox. Cieľom hry je zabrániť nerpiateľským silám, aby vytvárali zničujúce Halo kruhy. Príbeh hry je veľmi členitý a vyvíja sa aj vďaka cieľom, ktoré sú umiestnené do 12 samostatných misií.

Postavy

Pekne poporiadku. V hre existujú Sparťania, ktorí majú vymyté mozgy, postrádajú vlastnú osobnosť a akékoľvek emócie a plnia funkciu vojenských strojov. Potom je tu Al, ktorá sa volá Isabel. Jej emócie, obavy a nádeje, ktoré prejavuje vo svojom tíme ju robia podobnú ľudskej bytosti. Vo väčšine kampaní zastáva rolu sprievodcu. Nakoniec je tam ešte zlodúch Atriox, ktorému sa dostalo najväčieho vývoja charakteru v celej hre. Poznáme pozadie jeho charakteru z minula, jeho motívy a aký hrozivý vie byť. Ako líder je veľmi neschopný a je až nemožné uveriť, že je schopný postaviť armádu.

Hra

Samotná hra je neuveriteľná! Štruktúra kampane ako aj dej sa neopakujú, vďaka čomuje hra pre hráča stále zaujímavá. Digitálne efekty sú taktiež veľmi dobre navrhnuté. Ničivé Banshees a duchovia v hernej sérii ešte nikdy neboli lepší. Jednou z nevýhod však je, že sa v hre nachádzajú len dve frakcie, ktoré robia hru trochu nudnou. Napríklad predchodcovia civilizácie by mohli byť  dobrým kandidátom pre ďalšie frakcie. Mechanika hry je zvládnutá dobre, vďaka čomu môže hrať viac hráčov naraz.

Celkovo je hra zábavná, aj keď postrádame väčšie vzrušenie v jednotlivých prvkoch deja. Spoločnosť je nováčikom čo sa týka RTS prostredia a stále sa má čo učiť. Budúcnosť hry je však veľmi sľubná.  Halo Wars 2 má medzery najmä v charaktere postáv a rovnako sa v nej žiada zaujímavejší scenár.

Dúfame, že sa vám naša prvá recenzia videohry páčila, a ak ste rovnakým fanúšikom Halo ako my, tak nezabudnite…

VYKÚPIŤ VŠETKY NAŠE HALO PLAGÁTY A PRODUKTY

a…