We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % na vybrané produkty ZÍSKAŤ ZĽAVOVÝ KÓD

FAQ

Často kladené otázky

INFORMÁCIE O OBJEDNÁVKE

1/ Ako môžem sledovať svoju zásielku?

Trackovací odkaz na sledovanie zásielky je uvedený v potvrdzovacom e-maile, ktorý dostanete po odoslaní objednávky. Upozorňujeme, že odkaz na sledovanie zásielky môže začať fungovať s miernym oneskorením. Trackovací odkaz pre sledovanie zásielky nájdete aj vo svojom účte v sekcii „Moje objednávky“ po rozkliknutí detailu objednávky.

 

2/ Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Objednávku môžete zrušiť ešte pred jej spracovaním vo svojom účte v sekcii „Moje objednávky“. Otvorte detail objednávky a v pravom hornom rohu nájdete tlačidlo „Stornovať“. V akomkoľvek inom prípade nás prosím kontaktujte na info@europosters.eu.

 

3/ Kde si môžem stiahnuť faktúru?

Faktúru si môžete stiahnuť po prihlásení do vášho účtu v detaile príslušnej objednávky.

 

4/ Ako môžem zmeniť adresu v objednávke?

Pošlite nám e-mail na info@europosters.eu ešte pred vybavením objednávky, aby sme ju mohli zmeniť než bude odoslaná. Uveďte prosím číslo objednávky a správnu doručovaciu adresu.

 

5/ Ako dlho trvá doručenie zásielky?

Predpokladaná doba dodania je uvedená na stránke detailu každého produktu alebo ju nájdete na stránke „Platba a doprava“. Najpresnejší odhadovaný dátum dodania vybraných produktov nájdete v nákupnom košíku pri potvrdení objednávky.

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU

1/ Ako môžem zásielku vrátiť?

Objednávky je možné vrátiť podľa našich zásad pre vrátenie tovaru uvedených na stránke „Reklamácia a vrátenie“. Na zjednodušenie procesu vrátenia použite náš online formulár pomocou služby Retino.

 

2/ Ako môžem nahlásiť poškodenú objednávku?

Pokiaľ bola vaša objednávka doručená poškodená, nahláste to prosím čo najskôr prostredníctvom e-mailu na info@europosters.eu, najneskôr však do 48 hodín od doručenia, aby mohla byť reklamácia prijatá. Uveďte prosím číslo objednávky a priložte snímky poškodeného tovaru, obalu a krabice.

 

3/ Ako môžem nahlásiť chybný alebo chýbajúci tovar?

Pokiaľ vám chýba výrobok alebo ste obdržali zlý výrobok, nahláste to čo najskôr prostredníctvom e-mailu na info@europosters.eu, najneskôr však do 48 hodín od doručenia, aby mohla byť reklamácia prijatá. Uveďte prosím číslo objednávky. V prípade, že ste obdržali nesprávny produkt, priložte prosím fotografie nesprávneho tovaru, aby sme reklamáciu mohli posúdiť.

ZĽAVY A PROPAGAČNÉ AKCIE

1/ Prečo nefunguje špeciálna ponuka 3+1?

Objednajte si 3 ľubovoľné produkty z našej ponuky a vyberte si k tomu plagát zadarmo! Zadarmo môžete vyberať z plagátov označených štítkom "STANDARD QUALITY". Viac informácií na stránke Akcie a zľavy.

 

2/ Ako sa môžem odhlásiť z odberu propagačných e-mailov?

Môžete použiť odkaz v päte každého e-mailu, prípadne nás kontaktovať na privacy@europosters.eu alebo na info@europosters.eu, a potom obdržíte potvrdzovací e-mail o odhlásení odberu.

 


Pokiaľ ste nenašli odpoveď, neváhajte nás kontaktovať na e-maile info@europosters.eu alebo nám zavolajte na +421 2/326 063 63 v otváracej dobe.



Posters.skTvorím si svoj svet

S Posters.sk sme na trhu už od roku 1999 a postupne sme sa stali jedným z najväčších predajcov plagátov, obrazov a licencovaných merchandise darčekov v Česku aj v celej Európe. Máme skladom ohromnú ponuku filmových, herných či športových plagátov všetkých veľkostí aj plný sklad originálnych darčekov pre zarytých fanúšikov Star Wars, Harryho Pottera, komiksov či celej rodiny Warner Bros. Hrnčeky, figúrky, puzzle aj oblečenie sú totiž tým najlepším darčekom pre všetkých bez rozdielu veku či záujmov. Ak si ale fanda skôr interiérového dizajnu, tak aj potom si tu správne! Máme vlastné tlačiarne a tak fototapety, ilustrácie, fotografie či umelecké reprodukcie tlačíme ako na bežiacom páse a dennodenne posielame do viac ako 25 krajín.


© 1999–2024 Europosters, s.r.o. Všetky práva vyhradené.

Top