Najdôležitejšia pre nás je vaša spokojnosť. V prípade, že tovar nesplní Vaše očakávania, jednoducho nám ho pošlite naspäť a my Vám vrátime peniaze či vymeníme za iný.
Vo všetkých prípadoch reklamácie tovaru nás, prosíme, kontaktujte vyplnením formulára alebo priamo do e-mailu info@posters.cz.
1/ Poškodenie tovaru (či balíčka) počas prepravy
Ak máte podozrenie, že sa tovar poškodil počas prepravy, zašlite nám e-mail a fotografiu poškodeného balíka aj poškodeného tovaru na e-mail a to najneskôr do 48 hodín od doručenia. Budeme vás bezodkladne kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe. V prípade vašej neskorej reakcie bohužiaľ nie je možné uplatniť reklamáciu u prepravnej spoločnosti. Poškodený tovar nám späť zasielať nemusíte.
2/ Produkt v zlej kvalite či zlom rozmere
Dorazil vám produkt v zlej kvalite, je doručený obrázok neostrý alebo prišiel v zlom rozmere? Zašlite nám prosím fotografiu doručeného tovaru na e-mail. Budeme vás bezodkladne kontaktovať späť s informáciami o ďalšom postupe. Poškodený tovar nám späť zasielať nemusíte.
3/ Chybný či chýbajúci tovar
Chýbalo v balíčku niečo? Bol vám doručený iný produkt, ako ste si objednali? To sa môže stať a za to sa samozrejme ospravedlňujeme. Zašlite nám prosím fotografiu doručeného tovaru na e-mail. Budeme vás bezodkladne kontaktovať späť s informáciami o ďalšom postupe.
Ak ste si prikúpili našu "Garanciu bezpečného dodania" a balíček vám prišiel poškodený, alebo sa stratil, nečakáte na vyriešenie situácie v jej zákonnej lehote. Stačí kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá vašu žiadosť prednostne vyrieši. Ak ste dostali poškodený tovar, pre urýchlené vyriešenie reklamácie si, prosíme, pripravte fotografiu poškodeného tovaru aj balíka.
Poznámka: Doručenie nového produktu je možné iba v prípade, že ho stále máme skladom.
Nie ste spokojní s kvalitou tovaru? Produkt sa vám nepáči a chcete ho vrátiť? Nie je problém!
Online služba Retino vyrieši všetko za vás na pár klikov a nám uľahčí prácu – budeme mať napríklad väčší prehľad o tom, kde sa práve balíček nachádza.
2/ Ak sa rozhodnete nevyužiť náš online systém Retino a vraciate zásielku na „vlastnú päsť“, pre zjednodušenie procesu prosíme, využite formulár na vrátenie.
Stiahnuť formulár na vrátenie tu.
Formulár je možné vyplniť online a zaslať e-mailom na info@posters.cz spoločne s informáciou o tom, čo nám vraciate, alebo ho možno vyplniť ručne, vytlačiť a zaslať spolu s tovarom.
Nepoškodený tovar zabaľte do pôvodného obalu a vložte do krabice, škatuľu viditeľne označte štítkom, ktorý vám vygeneruje dopravca, a zašlite na adresu nášho distribučného skladu:
EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Česká republika
Po prijatí tovaru na náš sklad budete informovaní e-mailom. Pokiaľ zvolíte možnosť vrátenia peňazí, peniaze od nás obdržíte späť do 14 dní po prijatí balíčka našou zákazníckou podporou. V opačnom prípade sa spoločne dohodnete na náhradnom riešení.
Pokiaľ vám dorazil poškodený produkt, prosíme prečítajte si vyššie, ako môžete tovar reklamovať.
Upozornenie:
Pre detailnejšie informácie navštívte stránku Obchodné podmienky.
Europosters, s.r.o.
+421 2/326 063 63
Pondelok–Piatok
7:00–17:00
S Posters.sk sme na trhu už od roku 1999 a postupne sme sa stali jedným z najväčších predajcov plagátov, obrazov a licencovaných merchandise darčekov v Česku aj v celej Európe. Máme skladom ohromnú ponuku filmových, herných či športových plagátov všetkých veľkostí aj plný sklad originálnych darčekov pre zarytých fanúšikov Star Wars, Harryho Pottera, komiksov či celej rodiny Warner Bros. Hrnčeky, figúrky, puzzle aj oblečenie sú totiž tým najlepším darčekom pre všetkých bez rozdielu veku či záujmov. Ak si ale fanda skôr interiérového dizajnu, tak aj potom si tu správne! Máme vlastné tlačiarne a tak fototapety, ilustrácie, fotografie či umelecké reprodukcie tlačíme ako na bežiacom páse a dennodenne posielame do viac ako 25 krajín.
© 1999–2024 Europosters, s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Prihlásením súhlasíte s našimi zásadami ochrany osobných údajov..